Forum forum gry plemiona Strona G│ˇwna forum gry plemiona
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ja tez polecam CORFAMED ja tam chodziłam do dr.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum gry plemiona Strona G│ˇwna -> Nasze Prawo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 709
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:59, 05 Kwi 2014    Temat postu: ja tez polecam CORFAMED ja tam chodzi┼éam do dr.

Kupiłam go na allegro za 490 zł razem z kosztem przesyłki- orbitrek firmy OLPRAN.
[link widoczny dla zalogowanych]
Doktorek stwierdzi┼é, ┼╝e u dziewczyn, kt├│re bior─ů regulanie ┼Ťrodki antykoncepcyjne takie rzeczy si─Ö nie zdarzaj─ů, natomiast po odstawieniu organizm (kt├│ry dost─ůd mia┼é sztucznie regulowan─ů gosodark─Ö hormonaln─ů) nie radzi sobie z jajeczkowaniem, p─Öcherzyk nie p─Öka i st─ůd torbielka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej zastanawiam sie czy moge zaczasc g┼éodowke bez przygotowania tzn ja od jakis 3 tygodni jestem na diecie jem przede wszystki jogurty jab┼éak duzo sur├│wek i ryby zadnego miesa chleba makaronow kluch itp czy musze jeszcze zrobic jakies przygotowanie ?? [link widoczny dla zalogowanych] Um├│w si─Ö na termin operacji i zacznij my┼Ťle─ç pozytywnie.
┼Üwiatowe ┼╝ycie zobowi─ůzuje A cilest nie powi─Öksza na 100%.Jako┼Ť bra┼éam przez ponad p├│┼é roku i nie widze r├│┼╝nicy. Ta Pani jest szczuplutka i wcale nie taka wysoka. Dlatego fokus powinien byc skierowany na odbudowanie prawidlowej flory. Nie wiem co powinnam jeszcze zrobi─ç pr├│cz tego aby z─Öby by┼éy bielsze? [link widoczny dla zalogowanych]
witam wszystkich potrzebuje skontaktowac sie z osoba ktora j est po zabiegu plastyki brzucha i liposukcji mam juz umowiony zabieg i stad moje obawy prosze o numer gg najlepiej.zalezy mi na czasie prosze o pomoc pozdrawiam Jestem przera┼╝ona wypowiedziami niekt├│rych Pa┼ä!!! Wlasnie sie natknelam na ten topik i zobaczylam moje wpisy z przed ponad roku!! A mo┼╝e kto┼Ť inny jeszcze stosowa┼é? Kadrowa z CFK odesz┼éa ze wzgl─Öd├│w rodzinnych....od 1 lipca. Zabrak┼éo jej farby na prz├│d to zamiast dorobi─ç stwierdzi┼éa ┼╝e te w┼éosy z ty┼éu b─Öd─ů tu spada┼éy i jakby jeszcze ten prz├│d zrobi┼éa to by by┼éo za du┼╝o. ┼éadna jest jak j─ů zrobi─ů!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na prawde nie ma cosie kusic na alessandro, czy ibd....
[link widoczny dla zalogowanych]
Zerwa┼éam si─Ö wczesniej z pracy, ale.... To s─ů s┼éowa lekarza a nie moje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wklejam ceny, sa to ceny z miejsca gdzie ja robi┼éam, ale ceny w claej Polsce my┼Ťle, ze nie odbiegaj─ů znacznie od siebie: [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam Was serdecznie.
oczywi┼Ťcie -nie meble porad┼║cie Przy takim cz─Östym robieniu tego zabiegu trzeba bra─ç tabletki z bakteriami kwasu mlekowego - jak przy antybiotyku - Lactiv up, lacidofil, nutriplant lub inne, jest ich spory wyb├│r. Mia┼éam podobnie, taka ci─Ö┼╝ko┼Ť─ç w dole brzucha jeszcze i nie przysz┼éa....test zrobi┼éam w terminie spodziewanej miesi─ůczki Jak Ci poszlo w pierwszym dniu ;> Dzieki Helga, [link widoczny dla zalogowanych]
Nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç, bo cz─Östo o tym my┼Ťl─Ö. Magazynuje wszystko i zamienia w tluszcz walczy. Je┼Ťli mog─Ö wtr─ůci─ç s┼é├│wko. anorektyczna bulimiczko----> jak piszesz o tym wszytskim to plakac mi sie chce na samo wspomnienie wlasnej glupoty. masa┼╝ energetyzuj─ůcy szkoda ze tych drugich nie widzialam w sklepie bo bym je chyba kupi┼éa W┼éasnie wr├│ci┼éam z Madro (ryneczek) ze ┼Ťliczn─ů koszulk─ů (15 z┼é, szok normalnie).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sorry, ale wi─Öcej nie b─Öd─Ö reagowa┼éa na Twoje m─ůdro┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozrostu ┼éydek nie zauwa┼╝y┼éam ale zawsze po ─çwiczeniach staram si─Ö chwil─Ö porozci─ůga─ç Jestem g┼éadziutka jak aksamit
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety nie ta;/;( [link widoczny dla zalogowanych] wyprowadzi┼é si─Ö bo stwierdzi┼é ┼╝e musi poby─ç sam, przemy┼Ťle─ç to co si─Ö dzieje w jego ┼╝yciu
- oto jest pytanie. izkabezprzezwiska @interia.pl Wyszła mi glukoza po 2 godzinach 90. ale nie dajecie rady. Na ile % taka operacja jest skomplikowana. [link widoczny dla zalogowanych]
Okrucie┼ästwo w stosunku do zwierz─ůt Nie grzech Nie grzech Dozwolone Nie grzech Grzech Szkodliwe Z┼ée Tipsy szklane Potrzebujesz prawdziwej mi┼éo┼Ťci a nie marnej imitacji. chyba w trzecim miesiacu to robic Mam nadziej─Ö ┼╝e wszystko b─Ödzie dobrze. JA BYLAM I NIE POLECAM. dla z─Öb├│w to kompletnie nic nie daje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Vanessa Paradise - Joe Le Taxi
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, ze bede potrzebowac spesjalnej nakladki na wtyczke i stad moje pytanie jak ta wtyczka sie nazywa i gdzie ja moge kupic-w walmarcie bedzie taka mozliwosc, czy raczej w tych typowo elektrycznych? Nie opalaj jej przez co najmniej 3 miesi─ůce ale najlepiej p├│l roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

...Misha... [link widoczny dla zalogowanych] Pomarańcz, turkusowy, zielony.....
Trzustka by nie wyrobi┼éa. no w┼éa┼Ťnie trzeba umiej─Ötnie to dobiera─ç do stanowisko o jakie si─Ö ubiegam. my┼Ťlicie, ┼╝e po prostu ma┼éy tak naciska na wszystko i st─ůd brak ch─Öci do jedzenia? Schering AG Niemcy Moje sk├│rcze si─Ö nasila┼éy do momentu gdy po┼éo┼╝y┼éam si─Ö na ┼é├│┼╝ko w pozycji le┼╝─ůcej sk├│rcze by┼éy jak najbardziej, ale akcja si─Ö nie posuwa┼éa i nie nast─Öpowa┼éo rozwarcie. [link widoczny dla zalogowanych]
*dj. Tak mi dos┼éownie powiedziano Wi─Öc nie robicie =stolca= do czego┼Ť tam, tylko normalny wymaz. ... Biedak m─Öczy┼é si─Ö bez fajki 14 godzin na porod├│wce, ale dzielnie to zni├│s┼é. Jestem przygotowana na najgorsze.. Poza tym sprobuj tez wheatgrass z woda niesamowicie odzywia organizm, jelita, stymuluje prace watroby i trzustki. A co najgorsze w┼éa┼Ťnie szukam sobie minimizera:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 709
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 11:03, 05 Kwi 2014    Temat postu: nie, kresk─Ö w kolorze sk├│ry.

Ale po chwili piercer powiedzia┼é, ┼╝e siedzi i po wszystkim Nie mia┼éam ┼╝adnych problem├│w przez pierwsze dni, przemywa┼éam tylko sza┼éwi─ů zgodnie z zaleceniem piercera z mn├│stwem kolczyk├│w ale od wczoraj na kolczyku i na sk├│rze zacz─Ö┼éy pojawia─ç si─Ö takie bia┼ée kluski i nie wiem co robi─ç te kluski si─Ö nie ko┼äcz─ů, co spojrz─Ö na p─Öpek to znowu s─ů wychodz─ů z dziurek i zacz─Ö┼éo mnie bole─ç, miejsce jest czerwone.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej, nie chcialam Cie nastraszyc, chyba na szare tez dziala,bo ja mam i szare i czarne i nic nie mówila lekarka, a z tymi szarymi to dgzies wnecie wyczytałam, na forum gazety(nie mgoe dac linka, bo mi posta moderatorka wywali).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmyj lakier jeszcze w domu, ┼╝eby┼Ť si─Ö nie denerwowa┼éa w szpitalu. [link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ť─ç dziewczyny!
sand-deep zagl─ůdaj tu czasem rano czu┼éam si─Ö fatalnie!! Czuj─Ö, ┼╝e to te┼╝ zas┼éuga tych idealnych kobiet z filmik├│w, bo gdybym si─Ö na nie napatrzy┼éa to te┼╝ pewnie nie dzia┼éa┼é by na mnie kto┼Ť taki jak ja. Podros┼éy mialam dokladnie te same skladniki, ktore podala Ewusia44, z tym ze trzeba bylo dodac pora, ale zakaz byl soli i bulionow tez nie bylo Potrwa 4 dni, b─Öd─Ö jad┼éa w tym czasie razowy chlebek, kefir po lewatywie,owoce,warzywa. [link widoczny dla zalogowanych]
moze lepiej zostac w Pl bo wstyd przynosisz.. Stosuje si─Ö z prostego wzgl─Ödu je┼╝eli jeste┼Ť naci─ůgna na pieniadze. to samo u nas trejd jak robi nab├│r ┼╝eby zach─Öci─ç potencjalnych nowych kierowc├│w do pracy op┼éaca im kursy na prawko na ci─Ö┼╝arowe to maj─ů zapewnione,oczywi┼Ťcie je┼Ťli s─ů tacy co nie maj─ů prawka na dafa skad wiadomo czy dane cwiczenie jest na rozrost miesnia a ktore na spalenie tluszczu? 2. Dodam jeszcze, ┼╝e w odr├│┼╝nieniu od was moje w┼éosy po umyciu nie sa ┼Ťliczne tylko napusze.. A wi─Öc pewne 100%.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nadal czekam na odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj nie cwiczylam bo zle sie czulam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak bedzie zle to chyba zjem, bo ile┼╝ mo┼╝na tabletek zjesc [link widoczny dla zalogowanych] a po cz─Ö┼Ťci nie - ilo┼Ťc soli mineralnych w ┼Ťlinie.
laik w okresie urlopu dzieka┼äskiego ze ┼Ťredni─ů znajomo┼Ťcia j─Özyka da rad─Ö? okaza┼éo si─Ö, ┼╝e cieniem by┼é prawie 7 cm paj─ůk! mam to samo,biore leki witamine B6 z magnezem,ale moje palce dalej dretwieja,DLACZEGO!!!! Cze┼Ť─ç wszystkim! Imi─Ö nikola jest bardzo ubite ;| [link widoczny dla zalogowanych]
mozesz cos wiecej napisac o tym zabiegu? OCZYSZCZONA i anka ghlodowki czuy macie moze nr gg bedzie mi latwoej moc z kims podzielic sie moim przerazajacym uczuciem glodu bo to moj pierwszy dzien a ja juz umieram z glodu ....;( Co mam robi─ç, zacz─ů─ç od nowa, czy ─çw3iczy─ç dalej, tak jak cwiczy┼éam? Konkretnie teraz mysle o diecie na produktach niskoweglowoda- Jak otwieram komis, to nie mam nic i dopiero musz─Ö zdoby─ç ten towar od klient├│w. Czyli zgubi┼éam gdzie┼Ť dwa w ciagu 2 dni og├│lnie jestem bardzo zadowolona, mam nadzieje, ze wszystko sie wyr├│wna i bedzie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jakbyscie mialy namiary na podobne to piszcie [link widoczny dla zalogowanych] zedaz_wiosenna_.html
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiesz ,to ze cwiczysz to normalne ,ze tak sie szybko nie zmienia waga ciala bo wzrasta w tym czasie masa miesniowa,ale po ubrankach bedziesz czula ze sa luzniejsze.Lepiej jest zamienic tluszczyk na jedrne cialko z miesniami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I na koniec -co do niskich wymaga┼ä dot .przyj─Ö─ç na studia . [link widoczny dla zalogowanych] Kiedy Leszno zamykaj─ů?
chodzi ci o poronienienie ? Oczywi┼Ťcie k┼é├│tnia, dramat, jak ty mog┼ée┼Ť dopu┼Ťci─ç do tego i inne takie wyrzuty pada┼éy z moich ust w przerwach mi─Ödzy skurczami. czy trudno zdobyc prace? lata... WZW typu B w naszym przypadku, a by┼éo to w 2010r. [link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam znieczulenie wewn─ůtrzoponowe ZOP taki skr├│t i zapomnieli mi wyj─ůc zaraz po porodzie - zauwa┼╝y─ů┼é to lekarka w czasie obchodu i m├│wi do piel─Ögniarki: Po drugie, juz napisalam wczesniej, czego oczekujesz?, kazdy z nas ma ci napisac posty gdzie bedziemy sie uzalac nad toba? Jestem w trakcie kuracji ginalginem ju┼╝ 3 dzie┼ä. [link widoczny dla zalogowanych] witam Zawsze wszystkim objawom towarzyszy ogarniaj─ůcy ko┼äczyn─Ö ch┼é├│d. na allegro, ┼╝eby lepiej przewidzie─ç moment.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Już od dawna marzyłam o tym żeby poduczyć sie wizażu i charakteryzacji.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale teraz po slubie mysle, ze byloby prosciej, nie mowilibysmy hna zakupach, teraz ja zaplace, tylko placilibysmy z jednej karty i to samo z rachunkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam Magdę, fachowo strzyże włosy, dokładna, dobrze dobiera kolor i fryzurę, jedyny minus - troche drogo 150 zł 2 łyżki octu winnego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z ca┼é─ů odpowiedzialno┼Ť─çi─ů stwierdzam, ┼╝e to godny polecenia profesjonalista. [link widoczny dla zalogowanych] mo┼╝ecie m├│wi─ç co chcecie ale czytam buliksa i wiem ze mimo wsystko ma racje moze niepowinnismy liczyc kalori bo to tez chore ale ludzie dbaj─ůcy o siebie tak robi─ů ....
ma tylko 0.4 g.w─Öglowodan├│w!! Moka ----> ja w┼éa┼Ťnie wczoraj ogl─ůda┼éam Extreme Makeover na Clubie (wersja ameryka┼äska) i po prostu NIE MA POR├ôWNANIA do naszej wersji Trzymajcie za mnie kciuki. *uzupe┼énianie paznokci Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze jedno ziewczyna z sali by┼éa brana po raz drugi na OCT (na wywo┼éanie porodu kropl├│wk─ů) wr├│ci┼éa po ca┼éym dniu m─Öczarni i na wizycie m├│wi do doktora (by┼éa sporej tuszy) A m├│wi┼éam doktorku ┼╝e mi trzeba da─ç ko┼äsk─ů dawk─Ö potem by┼é tylko smiech. musisz ty sama wziac pupe w troki i wziac swoje zycie w swoje rece. tyrhy - zastanawiam si─Ö o co Ty walczysz. Oprocz Wloszek duzo jest tez dziewczyn z innych krajow (polek niestety w mej okolicy nie ma) wiec na szczescie nie czuje sie obco - jak gdzies wychodze zawsze znajdzie sie ktos z kim pogadac. Kiedy┼Ť my┼Ťla┼éam, ┼╝e tego koszmaru nigdy nie zapomn─Ö, ale czas leczy rany, jak zawsze. A ona Mezoterapia ig┼éowa za 150z┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w zwi─ůzku z mniejsz─ů kas─ů w pup b─Öd─ů przede wszystkim bra─ç pod uwag─Ö tych co p├│┼║niej zostawi─ů ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 709
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:22, 07 Kwi 2014    Temat postu: Mode┼äski -sk─ůd ta wiara w chirurga?

Chyba ze kto ma takie cienkie kreski to zmienia posta─ç rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zuzu gratulacje Oczywiscie musicie sie liczyc z podcinaniem wlosow bo konce zawsze beda ciemniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapraszamy na Long Sta┼╝ do nowej Akademii Alternative w Gda┼äsku. [link widoczny dla zalogowanych] Nie do┼Ť─ç ┼╝e ten salon znajduje si─Ö w klatce i jest mikroskopijnej wielko┼Ťci, to obs┼éuga tam jest koszmarna.
Pozdrawiam Olga czy akry┼╝el star nails jest dobry? Na zachodzie drozdzyca jest juz traktowana jako stan chorobowy jest mase ksiazek na ten temat.W polskim necie nie znalazlam ani jednej ksiazki i tylko 1 publikacje lekarza zajmujacego sie autyzmem u dzieci. Jakie┼Ť op├│┼╝nienia maj─ů czy co? sprawdzi┼éam to by┼éa jakas podpucha!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Amen, Enter. Szajnochy 11/1 we Wroc┼éawiu. Kiedy┼Ť bym sie wkurzy┼éa ┼╝e takm├│wisz ale teraz jestem dumna z moich piersi─ůtek 30 min na najmniejszym obci─ů┼╝eniu. Musisz ich jakos przekonac ..juz nie boje sie zadnych pytan..Jesli im sie spodobasz na pierwszej wstepnej rozmowie (bo liczy sie pierwsze wrazenie) to wtedy bedzie Ci prosciej i moze zostaniesz zaproszona na druga rozmowe Glowa do gory pozdrooo Tal stalam i myslalam co zrobic, a nagle patrze a tu moj bohaterski york , zagryza tego olbrzyma Dzidziuch?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W kolko odchudzam sie, mysle o zmarszczkach i innych pie**olach....
[link widoczny dla zalogowanych]
nic sie nie dzieje w tym topiku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja przemywam sobie ranke najpierw rumiankiem, potem poprawiam spirytusem salicylowym, a na sam koniec smaruj─Ö sobie troszki ma┼Ťcia od mojej kolezanki, bo Tribioticu niestety jeszcze nie zakupi┼éam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╗e nie nad─ů┼╝y [link widoczny dla zalogowanych] To tyle Kochani ..
Wiec sie wziela za siebie i zaczela cwiczyc pomki, chyba meskie i biust sie jej zmniejszy┼é. aha, i ewentualnie czy jest tu kto┼Ť z po┼éudniowo-wschodniej Polski - czy tu gdzie┼Ť mo┼╝na si─Ö zorientowa─ç i gdzie? a w domu robi wlosy tylko rodzinie i najblizszym znajomym no dzieki dziewczyny pozadrawiam wszystkich i ┼╝ycz─Ö wam zdrowych i spokojnych ┼Ťwi─ůt no i zdrowka dziewczynki, przede wszystkim zdr├│wka.. [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli sie nie dodzwonisz to moze sie zdarzyc ze ktos osobiscie bedzie musia┼é pokonac droge by szybko Ci to za┼éatwi─ç.Ja tak bym zrobila bo na telefon to r├│znie bywa z terminami. Choc tak jak mowie, ta ketoza sluzy redukcji glodu. Blizna powolutku zaczyna znika─ç, ale tylko na jednym kawa┼éku. Je┼╝eli wycinanie sprawia problemy, Witam, wiem ze jestem w ci─ů┼╝y, dwa razy zrobi┼éam test jeden przed spodziewan─ů miesi─ůczk─ů a drugi dwa dni po terminie, oba wysz┼éy pozytywnie. ja to bym nawet bala sie go zabic i pewnie zemdlalabym gdyby byl na mnie My┼Ťl─Ö, ┼╝e dzieci dostaj─ů indywidualne pieni─ůdze tak jak ka┼╝dy aktor, z tym, ┼╝e kasa jest przekazywana rodzicom.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JESTEM PO 3 ZABIEGU LASEROWYM PACH I POWIEM, ZE JESTEM BARDZO ZADOWOLONA!\ POLECAM TEN GABINET PONIEWAZ JEST TAM LASER DIODOWY A ON JEST NAJLEPSZY ,OBSLUGA JEST SUPER PANI KTORA ROBI ZABIEG MA NAPRAWDE DOSWIADCZENIE .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja w┼éa┼Ťnie zmaierzam zamieszka─ç w Pary┼╝u. Orgazmy kobiet, prze┼╝ywane w czasie aktu seksualnego s─ů o wiele bli┼╝sze stanowi nirwany ni┼╝ si─Ö powszechnie s─ůdzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przystopuj... [link widoczny dla zalogowanych] Najgorszejest to że za dwa tygodnie mam mieć zakładany stały aparat na zęby, po tym co tu przeczytam obawiam się czy to mi się zagoi do tego czasu.
A powiedz mi jak z cwiczeniami? mam problem z moimi w┼éosami, niby mam kr─Öcone w┼éosy ale strasznie mi si─Ö one nie podobaj─ů -s─ů sianowate i matowe pr├│bowa┼éam wielu kosmetyk├│w ale i tak za ka┼╝dym razem wynik by┼é ten sam- traci┼éam tylko pieni─ůdze a obiecanego efektu nigdy nie by┼éo... Jakim┼Ť cudem jak j─ů widz─Ö mam ochot─Ö pope┼éni─ç jak─ů┼Ť zbrodni─Ö okrutn─ů. Na zmian─Ö jeden lub drugi by┼éam u ginekologai Pani przepisala mi czopki bo wykry┼éa ┼╝e mam przeziebiony lewy jajnik . Ja generalnie mam pecha i zawsze kiedy wychodzi┼éam od fryzjera by┼éam nie zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] cher_pojemnik_na_przekaski_1_szt.html Czytajac Twoje wypowiedzi QWERTYUJ wydaje mi sie ze celowo robisz reklame firmie zdrowe nogi. wcale nie jest niska;/ Rygorystycznie przestrzegaj─ů wszelkich zasad czysto┼Ťci i sterylno┼Ťci. Okres w┼éa┼Ťnie mi si─Ö sko┼äczy┼é. Poza tym swego czasu mia┼éam dolegliwo┼Ťci ze strony uk┼éadu moczowego. I co w razie czego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kosztowało 60 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
A planowa┼éa wszystko od pocz─ůtku ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aksamitna a u Ciebie w brzuszku ch┼éopczyk czy dziewuszka??? [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem dziewczyny, mo┼╝e od czasu jak ja stosowa┼éam t─ů diet─Ö to co┼Ť si─Ö pozmienialo, jakies nowe badania moze s─ů czy co┼Ť.
taaa za to NIKOLA jest jak ch*j polskie Kwas który miałam podany na poczatku kosztuje w zaleznosci od ilosci zużycia. Bez tego ani rusz!!! pozdrawim Miałam tych zabiegów sporo, nie pamiętam ile. [link widoczny dla zalogowanych]
Jutro pierwsze wa┼╝enie, ale i tak ju─ů widz─Ö efekty, bo spodnie lu┼║niej si─Ö zapinaj─ů!!! [link widoczny dla zalogowanych] d=122&uid=2282 Pozdrawiam wszystkich. ale tylko tydzie┼ä uzywa┼éam .. a apropo leku na sen tez go bralam nawet dzialal na mnie ,mialam po nim nawet male zwidy na poczatku ale teraz nawet konska dawka mi nie pomaga. Nikolala serio bardzo polecam, nie spotka┼éam si─Ö jeszcze z innym zabiegiem, kt├│ry tak fajnie by dzia┼éa┼é! maj─ů problem z cienkimi, kr├│tkimi w┼éosami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 709
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:25, 07 Kwi 2014    Temat postu: Dlaczego chce Pani u nas pracowac?

Czy moze mi ktos pom├│c??
[link widoczny dla zalogowanych]
nigdy w zyciu nie mialam zabiegu wiec bylam PRZERAZONA .27 stycznia przyjeto mnie na oddzial rano wszystkie wyniki ekg , pobranie krwi , badanie u laryngologa , przeswietlenie pluc . teraz wakacje wi─Öc niewiele si─Ö dzieje w kwestii kurs├│w, ale od wrze┼Ťnia widzia┼éam ju┼╝ b─Ödzie ich sporo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety ona tam przesta┼éa pracowa─ç i si─Ö za┼éama┼éam....Berendowicz w Katowicach jest do┼Ťc ryzykowny, bo zale┼╝y na kogo sie trafi :/ ale m├│j ch┼éopak-grafik komputerowy, robi┼é stronke dla salonu fryzjerskiego i poleci┼é mi go. [link widoczny dla zalogowanych] Zale┼╝y mi na piosence typu :hip hop
Witam wszystkich. jakbym była dzis w stanie to bym pojechała do douglasa. Naprawdę polecam. spróbuj .. Czwarty dzień: [link widoczny dla zalogowanych]
jest symbolem kobiecsci...o to zapytajcie mezczyzn. Utw├│r kt├│ry szukam my┼Ťl─Ö ┼╝e jest wcze┼Ťniejszy od tych kt├│re wskazali┼Ťcie (Afric Simone - Ramaya i Afric Simone - hafanana), chocia┼╝ te┼╝ s─ů ┼éadne. komisyjnie zreszt─ů, m├│j m─ůz, ┼Ťmiejac si─Ö i z was, i ze mnie, by┼é przy tym i kontrolowa┼é. ja te┼╝ bardzo boj─Ö si─Ö paj─ůk├│w !! MANEZ i jeszcze raz MAGNEZ Mailem taki sam problem - dr─Ötwienie r─ůk, k┼éucie w okolicy serca. zrobilam badania na tarczyce i sie okazalao, ze mam niedoczynnosc tarczycy przy ktorej jednym z objawow moze byc bezsennosc. Mimo, ┼╝e kosztowa┼éo mnie to sporo b├│lu, BY┼üO WARTO!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no ja mam nadzieje ze tez bedzie tak samo Tylko tak naprawde cholera wie kiedy znowu wroce Chyba bede maxymalnie harowac zeby tylko nie myslec o pie**olach jak sie namecze to bede zbyt zmeczona zeby miec rozne takie mysli hihih Oby tylko sprawdzilo sie to w praktyce
[link widoczny dla zalogowanych]
My z mezem narazie stawiamy na nature ja trwam a jak reszta?Dzi┼Ť b─Ödzie 17dzie┼ä i jest mi coraz ci─Ö┼╝ej ale codziennie wstaj─Ö z my┼Ťl─ů, ┼╝e musz─Ö po┼Ťwi─Öci─ç 15minut na sz├│stk─Ö i nawet gdybym nie mia┼éa czasu w ci─ůgu dnia to przed samym snem ─çwicz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oglnie interesuje mnie temat ekspanderow tkankowych i czy ktos z was mial z znimi stycznos─ç ,znalaslem narazie 2 kilniki kotre oferuja takie metody ale jest to nowa metoda i malo o niej pisza ,a na dobra sparwe inne kliniki wacel o niej niepisza tylko oferuja ci wyciecie sk├│ry i przeszczep ,wiaodmo nie to w ty m chodzi znowu doadtkowa blizen sobie robi─ç;/czy ktos z was probowa┼é z ekspanderami ile to kosztuje i zna jakies kliniki chirurgiczne gdzie sie w tego rzeczach specjalizuja, tak jak powiedizlame jest to nowoeczesna metoda a my ┼╝yjemy w nowoczesnym ┼Ťwiecie sadze ze warto spr├│bowa─ç .... [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö o odpowied┼║. Mam konwersy od dw├│ch lat i teraz zam├│wi┼éam nowe i jako┼Ť nie ┼Ťmierdz─ů mi gum─ů. Hej. Ja jestem w podobnej sytuacji.... Wtedy albo sie placi na miejscu, albo przelewem. [link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼éabym si─Ö wypowiedzie─ç na temat porodu, rodzi┼éam w grudniu 2012 roku na warszawskiej i zosta┼éam przyj─Öta na dy┼╝urze t─Öpym. Jak na razie fajne cia┼éko mi si─Ö zrobi┼éo (stosuj─Ö drugi miesi─ůc). M├│j progesteron wynosi 214 jednostek i strasznie si─Ö boj─Ö ┼╝e po pierwsze zaj┼Ťcie w ci─ů┼╝─Ö b─Ödzie niemo┼╝liwe lub graniczy┼éo z cudem a po drugie ┼╝e jaki┼Ť raczek u mnie zago┼Ťci... Nie potrafie opisac ile tego jest w srodku Ma┼éo tego za granic─ů przeprowadzono ankiety , w kt├│rych wysz┼éo, ┼╝e m─Ö┼╝czy┼║ni najcz─Ö┼Ťciej marz─ů o sexe z 2 partnerkami jednocze┼Ťnie , a kobiety o sexe z ksi─Ödzem A wi─Öc wasze zap─Ödy i zainteresowania s─ů nawet potwierdzone naukowo Dobrze jest te┼╝ wzi─ů─ç cz─Ö┼Ť─ç winy na siebie, je┼╝eli wina drugiej strony nie jest niepodwa┼╝alna. Nic wiecej nie wiem Wiecie mo┼╝e jaka pioseka tak sie zaczyna?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cze┼Ť─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
naprawd─Ö ju┼╝ mnie doprowadza to dziecinnia┼ée pos─ůdzanie o zazdro┼Ť─ç,kto┼Ť powie :ale ona chuda:no takzazdro┼Ťcisz, ale brzydka suknia-oj,ale w nie zazdro┼Ťci itp itd ,sk─ůczcie ju┼╝ z jednym i tym samym bez sensu argumentem,to wog├│le nie jest argument,kto┼Ť ma TYLKO inne zdanie!!! Prawda jest taka, ┼╝e czasami przyczyn─ů stoj─ůcej w miejscu wagi jest...niedo┼╝ywienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nuie zauwa┼╝y┼éa┼Ť , ┼╝e nie ┼Ťpiewali dzi┼Ť??? [link widoczny dla zalogowanych] i Plac Waszyngtona
JESLI MINIE JUZ TE 7 DNI CO MAM DORZUCIC DO JAG┼üOSIPISU? ┼Üpisz na boku? Lekarz powiedzia┼é mi ┼╝e mam to bra─ç co 2-3 dni... Fryzjerka kt├│ra uczy┼éa mia┼éa strasznie olewczy stosunek do uczni├│w ci─ůgle wychodzi┼éa i w┼éa┼Ťciwie wgl nas nie kontrolowa┼éa, nigdy jej nie by┼éo kiedy chcia┼éy┼Ťmy o co┼Ť zapyta─ç. dobro wspolne [link widoczny dla zalogowanych]
Kobitki Drogie mi sie udalo krystynko pdam ci r─ůczk─Ö bo znam ten b├│l .Mnie imovane niestety nie pomaga ani stilnox , ani zio┼éa.Wiele bym da┼éa by moc polozy─ç sie spac i otworzy─ç oczy dopiero rankierm. jason donovan- silled when i kissed Tak,, to prawda, to jest bardzo dobry ginekolog Zapaszam tam┼╝e wszystkich zainteresowanych problematyk─ů zagro┼╝enia ci─ů┼╝y toksoplazmoz─ů. Niekiedy bywa tak,.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A Ty troch─Ö si─Ö uspokoisz, bo pewnie najgorsza jest niewiedza, to ┼╝e nie wiesz czego si─Ö spodziewa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
przy zaniskiej dawce chce sie jesc Bo generalnie ja sie na wakacjach spinam- pije czlowiek piwo i mysli ile w nim wegli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mnie udało się kupić w aptece (2-ga z kolei), chociaż już miałam zamiar wybrać się do sklepu medycznego. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam, z gory dziekuje za wszystkie opinie.
Po zabiegu stopa bardzo boli - trzeba bra─ç silne tabletki przeciwb├│lowe. Mocniej bije mi serce, nawet bardzo mocno nie wiem czy to dobrze czy mo┼╝e cos z┼éego. Ja jestem facetem wiec moja wypowiedz bedzie raczej subiektywna - ale tez uwazam ze faceci najlepiej w takich nie wygladaja (no moze motocyklisci lub gwiazdy rocka) - ale kobiety zazwyczaj bardzo dobrze !!! sn - por├│d si┼éami natury Polecam fluid podkre┼Ťlaj─ůcy skr─Öt w┼éos├│w Revlon ProYou Scrunch. [link widoczny dla zalogowanych]
Ludzie, NOSY Broma robi beznadziejne!!! B12. Kto tu napisal ze prasuje zelazkiem na 30 st. Tak teraz my┼Ťl─Ö zaufam kosmetyczce, ale wczesniej um├│wi─Ö si─Ö na makija┼╝ pr├│bny- na pewno b─Ödzie warto, samej pewnie r─Öka by mi si─Ö trz─Ös┼éa. ┼Üwietne efekty! Zapominam,┼╝e jestem na tej diecie,po pracy jednak przypomina mi si─Ö i zastanawiam si─Ö co kupi─ç mam do jedzenia.. wiadomo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum gry plemiona Strona G│ˇwna -> Nasze Prawo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin