Forum forum gry plemiona Strona G│ˇwna forum gry plemiona
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

kiepsko sie wytłumaczyla z tego , jak odbila meza kolezance

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum gry plemiona Strona G│ˇwna -> Nasze Prawo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 709
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 5:51, 06 Kwi 2014    Temat postu: kiepsko sie wyt┼éumaczyla z tego , jak odbila meza kolezance

Tyle że pamiętaj że na pewno wrastanie ci się powtórzy i znów będzie to samo w kółko Macieju.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mam weny na pisanie jakos tak jutro mam lekarza naczyniowca i daje samochod do warsztatu wiec caly dzien mnie nie bedzie a od srody zaczne prasowac i cos wkladac do toreb na sam wyjzad bardzo sie ciesze mam nadzieje ze sie niepochorujemy ....pozdrawiam was wszystkie storkotka Władyslawowo tez super
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwsza próba, a także dłutowanie nie trwało dłużej niż 30 min. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
pewnego dnia kasia domowym sposobem postanowila pofarbowac wlosy... ju┼╝ mam serdecznie dosyc tej ch... bo ja wzielam narazie jedna ale gorzej mnie swedzi po niej niz wczesniej 10 funt├│w. lubie experymenciki! [link widoczny dla zalogowanych]
grzyby lala ---> dziwie sie, bo majac duzy biust nigdy nawet przez mysl mi nie przeszlo ze moze to byc jakis problem. tez mnie to zastanowi┼éo [link widoczny dla zalogowanych] mam 20 lat i faktycznie podobnie jak Ty zak┼éadam torebke tylko na wa┼╝ne okazje, ┼╝eby by┼éo elegancko, a tak naprawd─Ö nienawidz─Ö ich bo mi spadaj─ů z ramienia, musze je ci─ůgle trzyma─ç a pozatym czuje si─Ö z ni─ů ┼║le..bo ja lubie styl sportowy, taki w kt├│rym czuj─Ö si─Ö komfortowo Czyta┼éam, ┼╝e z zeli jednofazowych dziewczyny polecaj─ů alessandro s─ů drogie ale podobno rewelacyjne. Jeste┼Ť gotowa i┼Ť─ç w Niemczech prywatnie, a w swoim mie┼Ťcie nie umiesz znale┼╝─ç prywatnych gabinet├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ┼╝e chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tribiotic jest od infekcji !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Leje je domestosem potem te od razu zdychaj─ů !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie ca┼éy czas spok├│j Czasem mam my┼Ťli na┼éogowca, ┼╝e mo┼╝e by jednak... [link widoczny dla zalogowanych] W ko┼äcu podj─Ö┼éam decyzj─Ö !
Noemi hihihi jak to m├│wi─ů oni mog─ů pisa─ç a ┼╝ycie i tak zweryfikuje swoje. Rozmawialiscie o tym? Dziennie robie ok.4000 stepow, nie robie takich gl─Öbokich, ale szybkie i plytkie. \Lepiej pokutowac za czyny niz zalowac, ze nigdy sie nie sprobowalo\ !!! Po_la niewiem nawet czy teraz nie jestem chora. [link widoczny dla zalogowanych]
A czy ta fryzjerka z Piekar jest tam codziennie ? roz Jak nie, to przyjedz i sprawdz sobie. o matko , i ten noc steczki i twarz ko┼äska kukulskiej.......o rany julek co tym facetom si─Ö w nich podoba. Pogode bedziecie mieli bardzo rozna, w czerwcu jest jeszcze cieplo (mozna chodzic w krotkim rekawku, choc bywaja tez zimne dni), od lipca robi sie juz zimniej, czasem bywaja jeszcze gorace dni, a czasem zimne, przygotuj sie raczej na grube ciuchy, jak na jesien, choc wez tez takie na lato. Musia┼éabym to zobaczy─ç, ale wydaje mi si─Ö ┼╝e be┼╝ lub ecri powinny pasowa─ç ,ale to ju┼╝ Ty sama zdecydujesz a czy toxoplazmoza mo┼╝e sama ust─ůpi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dlatego oczydzcza sie najpierw jelito pozniej watrobe nerkilub jelito nerki watroba
[link widoczny dla zalogowanych]
Reszta mnie omija┼éa. nieprawda, ┼╝e osoba \winna\ uniewa┼╝nieniu nie ma mo┼╝liwo┼Ťci ponownego zawarcia ma┼é┼╝e┼ästwa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dok┼éadnie... [link widoczny dla zalogowanych] No kurde, G─ůsowska zaj─Ö┼éa III miejsce na mistrzostwach ┼Ťwiata, chyba ma poj─Öcie o tym, co robi?
Cała ta sytuacja i branie tabletek trwa juz(a moze dopiero) 4 lata a zdarzyła narobic tyle szkód. SZybko, wolno? Jak zaklęta. Trochę się boję... Benusik jak się czujesz, maleństwo już trochę szaleje? [link widoczny dla zalogowanych]
nie widz─Ö w tym nic dziwnego. M├│j ma┼éy uczy si─Ö doskonale,chce si─Ö uczy─ç,wygrywa szkolne konkursy, ale nie mo┼╝e skupi─ç na d┼éu┼╝ej uwagii i jest nadpobudliwy do przesady. Nie wiem czy zauwa┼╝y┼éy┼Ťcie ale on troch─Ö przypomina Kamila Durczoka. Fanka wiem ze masz duza wiedze na temat glodowke, moze masz jakis pomysl na mnie bo ja juz nie wiem co mam robic i co myslec.... cieniutko wybranych pasemkach ) uzysklam balejaz w kolorze miedziano zlotym...Z natury jestem bardzo niecierpliwa osoba, dlatego juz po 2tyg zdecydowalam sie na bardziej radykalny sposob i podjelam sie zabiegu dekoloryzacji tzw. Witaj renia2214. szukam fryzjera w katowicach kt├│ry super upnie mi w┼éosy w modny i pomy┼Ťlowy kok na ┼Ťlub siostry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie zeby jakos drastycznie zmienilo to moje zycie ale zawsze jakis krok do przodu
[link widoczny dla zalogowanych]
tez syte a mało kalorii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/

Pewnie nie doczyta┼éas, ┼╝e po obci─ů┼╝eniu mam 105 [link widoczny dla zalogowanych] c&a ci end ej
A wlasnie apropos utrzymania to za mieszkanie placilam 100,25 euro miesiecznie oplata semestralna w Zittau akurat tylko 48euro w Dreznie juz ponoc 120 ale na wakacje przez zaledwie 9tygodni zarobilam 2700euro. najprostszy sposób na farsz: My przewaznie kupujemy zywnosc w Tesco, Aldi i Icelandzie i jest ok. Olala, ale z Ciebie estetka bardzo bym chciała o sobie powiedzieć to samo... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja znam tak─ů, a nawet par─Ö! @ to miesi─ůczka. Nie wiem dok┼éadnie jak Twoja blizna wygl─ůda, czy wi─Ökszym problemem dla Ciebie jest jej g┼éadko┼Ť─ç (nier├│wna powierzchnia) czy tylko kolor. Zobaczymy, z reszt─ů, jeszcze nie wiem, czy na ni─ů p├│jd─Ö. jak tak to moze mnie znasz hehhe pozdro ale chce Wam wszystkim ┼╝yczyc szybkiego powrotu do zdrowia, odpowiedzialnych i ludzkich lekarzy o kochaj─ůcych Was m─Ö┼╝czyzn,kt├│rzy pomog─ů Wam przez to przebrn─ůc.pozdrawiam i trzymam kciuki za Was ...i za siebie te┼╝.. znam jescze osoby, ktore wchodza tam np z batonikiem bo mysla ze zaraz go spala!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 709
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:16, 06 Kwi 2014    Temat postu:

do tej pory utrzymuje kontakt z moja wloska rodzina ,
[link widoczny dla zalogowanych]
Mężu jestes pewien, ze nie dawala Ci zadnych sygnałów , poza narzekaniem na brak czasu ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

KASIA BUJAKIEWICZ PRZYTY┼üA! [link widoczny dla zalogowanych] ┼╝ycie po ┼╝yciu - z jakiego jeste┼Ť miasta?
23.Delta Goodrem - Lost Without You Np. niestety rostali┼Ťmy si─Ö 8 miesi─Öcy temu........jestem tam sama....niestety pracuj─ůc non stop niemam okazi kogo┼Ť pozna─ç .. To ┼╝art , ale chcia┼éabym co┼Ť zje┼Ť─ç. No i wysz┼éam z kwitkiem, a za nieca┼ée 10 min wizyty zap┼éaci┼éam 100 zeta.. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem 6 dni po zabiegu i SUPER zadowolona. Moje beta hcg to 93 w 30 dniu cyklu, mam nadziej─Ö ┼╝e oki i ┼╝e w pi─Ötek prawid┼éowo wzro┼Ťnie Sylwia wyrok II instancji kwiecien 2007. dzis zn├│w mia┼éam ma┼ée dr─Ötwienie palc├│w wi─Öc wzi─Ö┼éam podw├│jn─ů dawk─Ö wapnia z zachowaniem jednej tabl Alfadiolu. Jak d┼éugo to trwa rozpatrzenie takiego wniosku?-wniosek do drugiej instancji wp┼éyn─ů┼é w czerwcu 2006r. mam pytanie bior─Ö gynalgin na zmian─Ö z lactovaginalem i po ginalginu czuj─Ö si─Ö strasznie zm─Öczona, ┼Ťpi─ůca, nie mam si┼éy na nic...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A na pocieszenie dostałam kartkę z telefonem i ...adresem strony internetowej tejże firmy:/ Kolejny do kolekcji, hehe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öc teraz na razie jeste┼Ť dla mnie takim super przyk┼éadem kogo┼Ť niezwykle dzielnego troch─Ö smuci mnie to co piszesz o ludziach kt├│rzy nas otaczaj─ů i to g┼é├│wnie dlatego ┼╝e to chyba prawda :/ ja teraz ca┼éy czas s┼éysze deklaracje od najbi┼╝szych znajomych ┼╝e b─Öd─ů codziennie przyje┼╝d┼╝a─ç do szpitala boje si─Ö jak to b─Ödzie bo wiem ┼╝e b─Öd─ů przychodzi─ç coraz rzadziej i to jest najgorsze :/ Pierwsze wydalanie nieczysto┼Ťci rozpoczyna si─Ö przez sk├│r─Ö, kt├│ra poci si─Ö cz─Ö┼Ťciej ni┼╝ zazwyczaj i przez jam─Ö ustn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak by┼éo z moim synkiem. [link widoczny dla zalogowanych] To ma zwi─ůzek z wyd┼éu┼╝aniem, im wi─Öcej wyd┼éu┼╝asz, tym noga to bardziej odczuwa i strasznie boli.
Nie kojarz─ů tego ze zwyk┼éym aktem masturbacji czy te┼╝ uzale┼╝niaj─ůc─ů czynno┼Ťci─ů, lecz raczej z myciem ni┼╝ wy┼éadowaniem seksualnym. foreinger - I want to know what love is wiem ze zle robilam bo krzywdzilam jego rodzine ,dziecko.Chcial do mnie przyjechac ale ale zabronilam mu bo rodzice nie chca nawet slyszec o Turku!pozniej chcial przyjechac po mnie i wyjechac na tydzien do Turcji(troche sie tego przestraszylam)choc wiem ze on tam nie wroci na stale.Dalej do mnie pisze, nie jest mi obojetny ale wiem ze jesli bede chciala byc z nim to caly swiat sie ode mnie odroci....... zero... czy mo┼╝e byc sama koszula? [link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam po urodzeniu strasznie powykr─Öcane stawy w biodrach, leczono mnie i umieszczano w takim specjalnym aparacie. nigdy tak nie mysl. wierz w siebie. Stanis┼éaw - 8 maja, 13 listopada Zgadzam si─Ö z opini─ů mojej mamy ┼╝e 19 lat to za wcze┼Ťnie na rozpocz─Öcie takich zabieg├│w. Bo w tych proszkach jest duzo w─Öglowodan├│w. ktos powiedzal ze w q10 jest dobry fryzjer to pani marcelina to masakra chcialam blon a mam jajecznice.cicie jak od siekiery to porazka a zaplacilam jak w profesionalnym salonie.masakra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pomoc dla pocz─ůtkuj─ůcych

Moja lekarka wyjechała na urlop.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadziej─Ö ┼╝e to jest jedyna przyczyna tego ┼╝e nie moge zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak kto┼Ť tu jeszcze zagl─ůda niech napisze jak i ile je. [link widoczny dla zalogowanych] W chwili obecnej bol─ů mnie obie d┼éonie ...
Polecam wszystkim , super wynalazek. a my nawet o tym nie pomyslelismy bo wspulrzyc zaczelismy jakis tydzien po ostatniej globulce//;/ pisze tak tylko zeby poinformowac o takich ewentualnosciach, i moze uratowac sprzety waszych partnerow. Nie umiemy radzi─ç sobie z zazdro┼Ťci─ů, to du┼╝y problem. no no ja tez sk┼éadam wyrazy uznania ... Jest trudno, bo inny jezyk, inna kultura, tesknota wielka. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja zaczelam odchudzanie rok temu z Dukan'em +w tyg 3 razy silownia, laska sie ze mnie zrobila, ale po kilku miesiacach oplywania w slodkosci i zaprzestania cwiczen; trzeba m├│wi─ç, to co zawsze, ┼╝e jest sie otwartym na nowe wyzwania, odpornym na stres, i samodzielnym Um├│w si─Ö na termin operacji i zacznij my┼Ťle─ç pozytywnie. Za ten zabieg zap┼éaci┼éam 60z┼é i odrazu pobieg┼éam do Apteki i kupi┼éam 4 saszetki Tribiotyc'u aha no a w tym samym dniu jescze kolega wyci─ůgn─ů┼é mnie na rower-wi─Öc to naprawd─Ö nie boli!!. Tez jest tam dieta jaka stosowala,spytajcie tam ludzi.Ja sama ja teraz stosuje Ja dzisiaj rano zafundowa┼éam sobie pysznego tu┼äczyka w oleju-mniam!! POZDRAWIAM DZIEKUJE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

M├│j lekarz prowadz─ůcy jest bardzo dociekliwy i koniecznie chcia┼é sprawdzi─ç jeszcze raz to pierwsze laboratorium z kt├│rego wysz┼éy mi dodatnie wyniki, dosta┼éam kolejne skierowanie i...wynik pozytywny IgG 266, IgM 1,5.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio przerzuciłam się na owocowe herbatki (malinowa Saga jest pyszna!). Efekt był moim zdaniem tragiczny, czułam się jak w masce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Koniecznie zrob go w Polsce, choc jest trudniejszy. [link widoczny dla zalogowanych] Dali zwyk┼é─ů dziewczyn─Ö - tak─ů, kt├│ra stwarza pozory normalno┼Ťci i wygl─ůda w tej roli autentycznie.
Usuni─Öta ,wcale nie daje nadziei na ca┼ékowit─ů popraw─Ö. ale tylko wirtualna . Mam prosb─Ö: mam fajne polaczenie z Poznaniem, a po trzecie: Hej wszystkim. [link widoczny dla zalogowanych]
fizjoterapeutka --- No ale skoro doba pobytu 300 z┼é a le┼╝ysz w klnicie przypu┼Ť─çmy 3-4 dni to daje ok 1200 z┼é. Witam! Czy wiecie gdzie mozna znalezc dobrego fryzjera w Katowicach? cichutko, p┼éynnie. nabrzmiewaj─ů i gdy kuracja hormonalna zostanie zaprzestana to piersi wracaja do pierwotnego ksztaltu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum gry plemiona Strona G│ˇwna -> Nasze Prawo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin